Beépített Skype funkcióval bővült az Office online verziója. A funkció egyelőre a Word és Power Point webalkalmazásoknál érhető el. A Microsoft közlése szerint a következő hetekben az Excel és a OneNote felhasználók számára is használható lesz az újdonság.
Az Office Online-ban elérhető Skype chat hasonló az Outlook.com és a OneDrive szolgáltatásban található csevegőalkalmazáshoz.
A felhasználóknak a jobb felső sarokban található Chat gombra kell kattintani, és bárkivel kapcsolatba léphetnek, aki az adott dokumentumon dolgozik. Miután az üzenetet elküldték, a befogadó egy értesítést lát, ahol el tudja fogadni a felkérést. Ezután a chatablak az oldal jobb oldalán jelenik meg (lásd a képen).
Ha valaki elhagyja az adott dokumentumot, a csevegés tovább folytatható asztali vagy mobilverzióban, így például táblagépről, okostelefonról vagy más eszközről.
A rivális Google is kínál hasonló megoldást a Google Docs, Sheets és Slides szolgáltatásoknál.