Új logót és csomagolást kap a Fanta

A Fanta a Coca-Cola Company második legidősebb, és egyben második legtöbbet eladott márkája, amely közel 180 országban, több mint 100 féle ízben kapható, még is ha azt mondjuk, „Fanta”, legtöbben a narancs ízre gondolnak.

Szuperhősök pixelben

Ami a ’80-as, ’90-es években még állandó volt, az mára maximum kedvtelés. A pixeles grafikák ismét fénykorukat élik, még úgy is, hogy lassan felnőtt egy olyan generáció, aki már nem igazán találkozott ilyen jellegű számítógépes játékokkal és programokkal.

Híres és kevésbé híres arcok German Gonzales nagyszerű portréin

German Gonzales kézzel és digitálisan is készít portrékat, és habár néha azért a különbség szembetűnő lehet, a végeredmény minden esetben egy-egy rendkívül színes és mozgalmas kép.

Új logó és arculat a Mastercardnak

Az 1966-ban, Interbank néven alakult, azóta többszöri névváltozáson is átesett MasterCard a világ legismertebb márkái közé tartozik, így ha jelentősebb logó és arculatváltásra kerül sor náluk, akkor arra többen felkapják a fejüket.

Belépés

Akció