Tavaly 931 millió látogatója volt a Google oldalainak, azaz a látogatottság 8,4%-kal nőtt. A legtöbben Indiában és Dél-Afrikában látogatták az internetes kereső oldalait, az összes látogatók 14,3% és 13,5%-a. A legkevesebb böngésző Dél-Koreából és Kínából volt, a látogatók 0,7% és 0,8%-a.
A felmérés alapján a Microsoft végzett a második helyen, az elmúlt hónapban 905 millió felhasználó látogatta az oldalakat. A Facebook végzett a harmadik helyen, 714 millió látogatóval, ami a tavalyi évhez képest a közösségi oldal népszerűségének 30%-os növekedését jelzi. A Yahoo látogatóinak száma 689 millió volt az elmúlt hónapban, októberig ez a cég állt a harmadik helyen.
Bár a legtöbb látogató a Google oldalain volt, a legtöbb időt a Facebook oldalakon töltötték az emberek: májusban összesen 250 milliárd percet, 50 milliárd perccel többet, mint a Google oldalain, és megelőzve a Microsoftot is, ahol „mindössze” 204 milliárd percet töltöttek a felhasználók.
A ComScore felmérése kétmillió internet felhasználó adatai alapján készült, 90 tartalomszolgáltatótól kapott információk alapján.