Így újul meg teljesen egy sörmárka egy logóváltással

Vissza  ·
Teljesen új dizájnt kapott a legismertebb mexikói sörmárka

 

A nagyobb cégek időről időre úgy döntenek, hogy ideje lecserélni a logójukat, még akkor is, ha az előtte jól működött. A váltás lehet akár teljes is, de a legtöbb esetben csak apró, szinte észrevehetetlen ráncfelvarrásról beszélhetünk. Mexikó legnépszerűbb söre, a Heineken csoporthoz tartozó Bohemia esetében ez a megújulás valahol a kettő közé tehető, hiszen amellett, hogy megmaradtak a régi logó sajátosságai, az új dizájn jelentősen elüt a korábbitól.

A logóváltáshoz természetesen új dizájn is illik, és szerencsés esetben ez a kettő összeillik. A Bohemia esetében sikerült az új csomagolást is nagyszerűen igazítani a megújuló logóhoz, így kiváló mintapéldája annak, hogyan is érdemes neki látni egy márka vizuális megújításához. 

Csatlakozz Te is Facebook oldalunkhoz!

Belépés

Akció