REALFLOW folyadékszimuláció közvetlenül a Cinema 4D-ben

Vissza  ·
Az élethű folyadékszimuláció az egyik legnagyobb kihívás a 3D szakmában. A Cinema 4D-hez korábban is elérhető volt a méltán népszerű Realflow szimulációs megoldás beépülő pluginként, mostantól azonban még több lehetőség áll a C4D felhasználók rendelkezésére.

Az újonnan kiadott frissítésnek köszönhetően ugyanis a Realflow hatékony eszközeit közvetlenül a Cinema 4D-ben használhatjuk, ami feleslegessé teszi az importálást és exportálást. Amellett hogy ezáltal az esetleges hibák száma jelentősen csökkenthető, a munkafolyamat is lényegesen gyorsul.  A lerövidült munkaidőt azonban nem csak ennek köszönhetjük, hanem a GPU gyorsításnak, valamint az Open GL és CUDA támogatásnak, amik összetett jelenet létrehozását is lehetővé teszik.

Már a fentiek is elég meggyőzően hangoznak, de ha hozzátesszük, hogy a Cinema 4D egyedi eszközei képesek összedolgozni a Relaflow-val, még szebb a kép. A Pyroclustert, a Mograph-ot, vagy akár a Hair simulation-t is bevehetjük a Realflow-val v aló közös munkába, hogy minél életszerűbb, vagy látványosabb végeredményt kapjunk.

A Maxon és Next Limit (A Realflow fejlesztője) nem bízták a véletlenre az újdonság elterjedését, ugyanis számos videóban mutatják be, milyen eredménnyel dolgozik együtt ez a két nagyszerű szoftver, sőt, még tutorialokat is közzétettek a minél hatékonyabb munka érdekében. A kedvcsináló videók IDE kattintva, míg a tutorialok ITT érhetők el.

Csatlakozzon Ön is Facebook oldalunkhoz!

Belépés

Akció