Az egész napos rendezvényen rengeteg esettanulmányt mutatnak be a szervezők és az előadók, akik kielemzik a hatékony közösségi kampányokat, sőt a résztvevők is aktívan alakíthatják a tartalmat, kérdezhetnek és értékelhetnek. Így válik igazán közösségivé és egyedi hangulatúvá a konferencia.
Az általánosító maszlagok helyett a közösségi média gyakorlati oldala kerül előtérbe a konferencián, amelynek idei mottója: 'Mindenki facebookozik, de hol a pénz?' Ezt a mindenkit foglalkoztató kérdést járják körbe az előadások, beszélgetések, esettanulmányok révén.
- Melyik vállalkozások sikeresek a Facebookon, és milyen módszerekkel érik el?
- Hogyan épülnek a rajongói táborok, és hogyan konvertálódnak?
- Miként lehet kihasználni a Facebook hirdetési és forgalomterelési képességeit?
- Hogyan lehet megoldani egy kínos helyezetet?
- Premier: az Adobe képviselője bemutatja az új SocialSuite termékeket
- Mennyire hálózódnak be a vállalatok?
- Hogyan működnek és miként fejleszthetőek az Open Graph Appok?
A műsorvezető, jobban mondva a légiutas kísérő, a humoristaként ismert Litkai Gergely irányítása alatt 20 – hazai és külföldi - előadó, és 25 esettanulmány lesz látható és hallható a MOM Park Cinema Cityben. Mindemellett izgalmas workshopokon is lehetőséget kapnak a résztvevők a közösségi médiában való elmélyülésre, a napot pedig a Golden Like díjátadó zárja, ahol az év legjobb Facebook oldalait, applikációit és kampányait jutalmazzák.
A konferencián többek között kiderül,
- hogyan épült a Pickwick és az Agárdi Facebook-közössége
- Badics Eszter a Telenor a Megasztár és az X-faktor kampányokat mutatja be
- a Nestlé képviselője elárulja, hogyan kezelte a Nescafé a Facebookon tavaly kitört 9gag-es kommunikációs helyzetet
- Pécsi Ferenc a közösségi média vállalati szempontjait mutatja be
- Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője az új reader applikációval kapcsolatos tapasztalatit osztja meg
- Szabó Gergő a HVG rajongókezelési technikáiba avatja be a közönséget
- a Shop.Builder bemutatja, hogyan lesz rajongóból vásárló
A részletes program itt tekinthető meg.
A szünetekben a Knoppers, a Sony, a RedBull, és az Agárdi bemutatói teszik színesebbé az átszállást.
A landolást, vagyis a konferencia végét követően kötetlen after partyval folytatódik az esemény a trendi innio borbárba.
A konferencia résztvevői közt értékes nyereményeket sorsolnak ki a helyszínen:
- Qatar Airways – Laptop kiegészítő szett
- 100 000 Ft értékű Pannon Hipernet előfizetés
- 100 000 Ft értékű L’Oréal Profesionnel termékcsomag
- Agárdi Pálinka ajándékkosár
A repülés kényelméről a 2011-es év legjobb légitársasága, a Qatar Airways gondoskodik.
A WiFi kapcsolatot a Telenor Hipernet hálózata biztosítja, így az egész konferencia ideje alatt folyamatosan online jelenlét érhető el.
A konferencia koncepciójáért és kialakításáért a SocialTimes felel, a rendezvény szervezője pedig a Human Telex reklámügynökség.
SuperSocial konferencia és Golden Like díjátadó
2012. május 31. 09:00 – 17:00
MOM Park Cinema City
Koncepció: http://socialtimes.hu/supersocial/
Program: http://socialtimes.hu/supersocial-jaratok/