Hirdetések PDF-ben - fejlődik az Adobe PDF Ads program

Vissza  ·

A fejlesztések egyre vonzóbbá teszik a platformot a hirdetők számára.Korábban már beszámoltunk az Adobe PDF formátum új reklámhordozó funkciójáról, amelynek keretében a tartalomszolgáltatók pénzzé válthatják PDF-ben megjelenő hirdetéseiket. Az Adobe azóta újabb változásokat jelentett be a programmal kapcsolatban:

  • Mostantól a kiadvány gazdái nem csak az oldalon kevéssé látható Sidebaron, hanem a szövegen belül is szerepeltethetik a hirdetéseket.
  • A Yahoo reklámoknak mostantól már nem csak a PDF-en belüli pozícióját, hanem a betűtípusát és a színét is megállapíthatjuk, ezáltal jobban illeszkedhetnek a tartalomhoz, így jobb CTR (átkattintási arány) érhető el.

Várjuk Olvasóink véleményét a Fórumba! Forrás:
Digital Inspiration

Belépés

Akció